ΛΕΜΕΣΙΑ ΠΙΡΟΓΑ


Ο ΜΠΑΓΑΣΑΣ – ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ
Δε, 30 Μαρ 2009, 01:45
Filed under: ΜΟΥΣΙΚΗ

Aφήνω πίσω τις αγορές και τα παζάρια
θέλω να τρέξω στις καλαμιές και τα λιβάδια
να ξαναγίνω καβαλάρης
και ξαναέλα να με πάρεις ουρανέ
για δεν υπήρξα κατεργάρης και τη χρειάζομαι τη χάρη σου μωρέ

Ρε μπαγάσα! Περνάς καλά εκεί πάνω
μιαν ανάσα γυρεύω για να γιάνω
δεν το πιστεύω να με χλευάζεις
σαν σε χαζεύω δεν χαμπαριάζεις
πρότεινέ μου κάποια λύση
δεν θα σου παρα-κοστήσει

Και θα σου φτιάχνω τραγουδάκια
με τα πιο όμορφα στιχάκια στο ρεφρέν
για το χαμένο μου αγώνα
που τ’ αστεράκια μείναν μόνα να τον κλαίν

Aφήνω πίσω το σαματά και τους ανθρώπους
έχω χορτάσει κατραπακιές και ψάχνω τρόπους
πως να ξεφύγω από τη μοίρα
κι έχω μέσα μου πλημμύρα ουρανέ
για δεν υπήρξα κατεργάρης
και θα το θες να με φλερτάρεις γαλανέ

Ρε μπαγάσα! Περνάς καλά εκεί πάνω
κάνε πάσα καμιά ματιά και χάμω
κει που κοιμάσαι και αρμενίζεις
ξάφνου αστράφτεις και μπουμπουνίζεις
κι ότι σου ‘ρθει κατεβάζεις
μην θαρρείς πως με ταράζεις

Γιατί σου φτιάχνω τραγουδάκια
με τα πιο όμορφα στιχάκια στο ρεφρέν
για το χαμένο μου αγώνα
που τ’ αστεράκια μείναν μόνα να τον κλαίν

***

Στίχοι, Μουσική, Ερμηνεία:
Νικόλας Άσιμος
Άλμπουμ:
Το φανάρι του Διογένη (1989)

9 σχόλια so far
Γράψτε ένα σχόλιο

Λεβέντης. Είναι ζωντανός λεμέσια?

Σχόλιο από diasporos

κρεμαστηκε μετα απο μια-δυο άλλες ανεπιτυχείς απόπειρες :-(
είναι βαρια η καλογερική Διασπορε μου

Σχόλιο από Rose

Μεγάλη ιστορία ο Άσιμος, Διάσπορε μου…
Ένας μουσικός φιλόσοφος του δρόμου…
Τα περισσότερα τραγούδια του τα μαγνητοσκοπούσε
μόνος του σε κασέτες και τις πουλούσε στα Εξάρχεια στην Αθήνα.
Εδώ υπάρχει αρκετό υλικό για τη ζωή του.
http://www.asimos.gr/

Σχόλιο από Λεμέσια

Ρόουζ μου,
έχεις διαβάσει το σημείωμα που έγραψε πριν αυτοκτονήσει;
Ζητούσε συγνώμη κι από τον σπιτονοικοκύρη του
που θα τον έβρισκε νεκρό με τη θηλιά
στο λαιμό…Πολύ πονεμένη ψυχή…

Σχόλιο από Λεμέσια

ροουζ καλή μου, αχ επερίμενα το…. κάτι λεβέντες σάν τούτον δέν κάμνουν για την πεζή μας ζωή. Η καλογερική είναι βαρύτατη αμα είσαι μόνος.

λεμέσια
ευχαριστώ για το λινκ, έκανα του επίσκεψη. Ακόμα ένας ωραίος άνθρωπος που πήγε άδικα. Ωμός, ευαίσθητος. Κρίμα τόση ψυχή.

Σχόλιο από diasporos

λεμέσια κάποτε ήταν από τους αγαπημένους μου :)

το δεν είναι καρδιά μου να κλαις ήταν ορόσημο για μένα.

Σχόλιο από ρίτσα

δεν θέλω καρδιά μου να κλαις είναι το τραγούδι

Σχόλιο από ρίτσα

Ρίτσα,
πολύ τρυφερό τραγουδάκι το
“Δε θέλω καρδιά μου να κλαις”.
Μετέφερα πιο κάτω τους στίχους…υπέροχοι…

Δε θέλω καρδιά μου να κλαις για όσα περάσαμε χθες,
χαλάσανε τόσα πολλά μα βρες μονοπάτι ξανά,
δεν ξέρει ο κόσμος να ζει, κατέβα να πάμε πεζοί,
εκεί που καθένας ζητά να βρει τη μιλιά του ξανά.

Τον πόλεμο μισώ κι απ’ τη ζωή αποζητώ,
να μη μου μείνει μόνο το παράπονο
κι ας ήταν μια φορά να μ’ είχες πάρει αγκαλιά,
το ξέρω σου ζητώ πάρα πολλά.

Δε θέλω καρδιά μου να κλαις για όσα περάσαμε χτες,
δανείσου κι εσύ μια φορά και βρες μονοπάτι ξανά
κι αν χάνεις αυτό που σε ζει δεν έφταιξες μόνον εσύ,
αξίζει να ζουν σαν παιδιά εκείνοι που έχουν καρδιά.

Τον πόλεμο ζητώ για μια ζωή που δεν τη ζω,
να μην μου μείνει μόνο το παράπονο
κι ας ήταν μια φορά να δεις μικρέ μου φουκαρά,
πως μαλακώνω σαν δε μου μιλάς σκληρά.

Τον πόλεμο μισώ κι απ’ τη ζωή αποζητώ,
να μη μου μείνει μόνο το παράπονο
κι ας ήταν μια φορά να μ’ είχες πάρει αγκαλιά,
το ξέρω σου ζητώ πάρα πολλά.

Σχόλιο από Λεμέσια

Διάσπορε μου,
δυστυχώς, οι ευαίσθητες ψυχές
είναι συχνά και εύθραυστες…πολύ…
Όντως κρίμα που επέλεξε να φύγει
τόσο νωρίς ο Νικόλας Άσιμος…

Σχόλιο από Λεμέσια




Υποβολή απάντησης

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

